PVK teettää asiakastyytyväisyyskyselyn syksyllä 2021

Potilasvakuutuskeskus (PVK) tekee joka vuosi syys–lokakuussa kyselyn, jolla kartoitetaan vahinko- ja korvausasiakkaiden mielipiteitä toiminnan ja palvelujen laadusta.

Kyselyn osallistujat poimitaan elo-syyskuussa korvausasioissa asioineiden joukosta. Kyselyn toteuttaa IROResearch Oy ja se tehdään puhelinhaastatteluna, joka kestää 5–10 minuuttia. Kyselyn toteuttajalle luovutetaan vain asiakkaamme puhelinnumero. PVK ei anna mitään terveydentilaa tai korvausasiaa koskevia tietoja. Yhteystietoja käsitellään luottamuksellisesti, ja ne hävitetään välittömästi kyselyn valmistuttua.

- Palaute työstämme auttaa meitä kehittämään palvelujamme. Toivomme, että asiakkaillamme olisi hetki aikaa vastata kysymyksiin. Kyselyyn vastaamisesta tai haastattelusta voi kuitenkin aina kieltäytyä, sanoo korvauspäällikkö Elina Muukkonen.