Sähköisessä asioinnissa ja asiakaspalvelussa laajoja käyttökatkoja 13.-19.11.2024
12.11.2024 | Uutiset
Potilasvakuutuskeskuksessa (PVK) otetaan käyttöön uusia järjestelmiä maanantaina 18.11.2024. Järjestelmien käyttöönotto aiheuttaa käyttökatkoksia asiakkaillemme aikavälillä 13.-19.11.2024.
Sähköiset lomakkeet ja sähköinen asiointi poissa käytöstä 13.-19.11.
Potilasvakuutuskeskuksen sähköiset korvauslomakkeet ja sähköiset asiointikanavat ovat poissa käytöstä 13.-19.11.2024. Tuona aikana lomakkeille vievät linkit eivät toimi. Lomakkeet ja asiointikanavat ovat jälleen toiminnassa keskiviikkona 20.11.
Tämä tarkoittaa sitä, että PVK:lle ei voi tehdä sähköisesti vahinkoilmoituksia tai korvaushakemuksia eikä lähettää lisätietoja vireillä oleviin asioihin liittyen 13.-19.11. Vahinkoilmoituksen voi halutessaan tehdä täyttämällä pdf-lomakkeen ja postittamalla sen, mutta suosittelemme odottamaan sähköisen asioinnin palautumista.
Käyttökatko koskee myös terveyden- ja sairaanhoidon ammattilaisten lähettämiä terveydenhuollon selvityksiä.
Asiakaspalvelun puhelinnumerot ovat suljettuina pe 15.11. ja ma 18.11.
Potilasvakuutuskeskuksen asiakaspalvelun puhelinnumerot ovat suljettuna perjantaina 15.11. ja maanantaina 18.11. Palvelemme jälleen puhelimitse tiistaina 19.11.
Potilasvakuutuskeskus pahoittelee käyttökatkoksista aiheutuvaa haittaa!
Uutista päivitetty sähköisten lomakkeiden osalta 18.11.