Keräämme palautetta asiakkailta

Potilasvakuutuskeskus (PVK),
20.8.2024 | Tiedote

Toteutamme vuosittain kyselyn, jolla kartoitamme asiakkaidemme näkemyksiä toimintamme ja palvelumme laadusta. Kyselyn toteuttaa toimeksiannostamme Feelback Tutkimuspalvelut.

Kysely tehdään syys–lokakuun aikana puhelinhaastatteluna, joka kestää 5–10 minuuttia. Kyselyyn otetaan mukaan 300 vastaajaa. Vastaajat poimitaan niiden asiakkaiden joukosta, jotka ovat asioineet kanssamme elo–syyskuussa. Luovutamme kyselyn toteuttavalle taholle ainoastaan asiakkaamme puhelinnumeron, emme asiakkaan nimeä tai mitään terveydentilaa tai korvausasiaa koskevia tietoja. Yhteystietoja käsitellään luottamuksellisesti, ja tutkimusyritys hävittää ne välittömästi kyselyn valmistuttua.

Palaute auttaa meitä kehittämään palveluamme, joten toivomme, että asiakkaillemme olisi hetki aikaa vastata kysymyksiin. Kyselyyn vastaamisesta voi myös kieltäytyä.

Lämmin kiitos jokaiselle vastaajalle jo etukäteen.

Koonti viime vuoden kyselyn tuloksista löytyy blogista.